Blogger Templates

11 Nov 2011

=.=

HEHE. mak,abah gn afiq ru brtolak g PD. Akak tgokk je,, yela,mcm ny la rupe dak spm. Kene tinggal skali skala ap slah nyr,, tp next year msti salu kene tgal an ? Coz bz stdy,, woww..aminn !! 

Macam ni story Jannah -mlm ny tido gn mmbe kt uma,, akak arap mak caye kt akak y akak x akan wt bnde bodoh. Akak ajk kwn prumpuan je,, lw ad pape,akak akn contact jiran sblh. K? Sayang mak !! Rasanya macam dah lama dahagakan kasih sayang mak. Dulu kecik-2 akak suka mnyndiri. Even ada masalah,akak diamkan. Tapi sekarang akak cukup bangga sebab mak akan sentiasa sokong akak dari belakang. Mungkin akak yang tak perasan sebelum ni. Mak tak nak akak selalu kene tindas even dgn kawan baik sendiri. Oke apa maksud kene tindas dgn kwn sndri ? hmm mak skrg nmpk pragai DIA yang gedik. Mak cakap DIA mengada. Ye memang ! Disebab kan DIA kwn aku,aku tak sanggup luka kan hati DIA. Aku sayang DIA. Tapi sekarang aku cukup bermasalh dengan DIA. KAU ! KAU mmprguna kan apa yang aku ada ! KAU tak brsyukur dgn apa yang ENGKAU ada sampai meminta tolong aku and menyusahkan family aku. TOLONG APA ? BIAR LAH RAHSIA. Banyakk k ! Sampai aku tengok bilek aku,aku rasa tertekan. Kenapa ? Sebab aku akan teringat apa yang KAU dah buat. Fine !!! Aku cuba tak kurungkan diri dalam bilek. Jannah nak KAU sedar ! Jannah tak nak KAU terlalu rasa selesa dgn kelebihan yang keluarga aku miliki. KAU kene berlajar susah. Kawan-2 aku yang lain,ramai yang KAU tak suka. OKE FIKIR !! bila KAU kata KAU tak suka orang tu,KAU ingat orang tu akan suka KAU ? Ramai juga yang aku dengar dari kawan-2 aku tentang KAU. Aku diam kan sebab aku masih percayakan KAU. Tapi setelah apa yang aku nampak,sorry to say. Family aku pun tak suka KAU dah. Mak aku siap kata macam-2 pasal KAU. Mak aku ajar aku macam mana nak elak dari KAU. Mak aku tak nak aku tertekan ! Mesti lah parent aku nak tengok aku berjaya kan ? Tapi KAU nampak tak yang aku skrg tertekan ? Mak aku kata aku ni baik sangat sampai biarkan apa yang ENGKAU nak,, mak aku sendiri hilang sabar tengok KAU menyusahakan aku. Tahu takk aku sedih tengok keadaan skrg ? Aku sayang KAU sampai aku mengetepikan perasaan aku. Sampai mak aku cakap macam tu,aku skrg lebih sayangkan mak aku. Maksudnya aku akan dengar cakap mak aku dari KAU. Aku minta maaf. Sampai sekarang aku masih belum berterus-terang tentang hati aku. Aku takk nak ckp skrg tp prcayalah aku akan berkata-kata juga ! OKE ? Aku cukup serik. SERIK !! KAU tahu kan bila aku serik,aku tak akan mencari kawan yang menyusahkan aku lagi. Kan ?? Ahh tersiksa jiwa aku,, hebat kuasa ILAHI. DIA mungkin menguji aku untuk mengukur iman dan kesabaran aku. :'( oke aku nangis. 
jangan ganggu aku ! aku nak exam ! aku tahu bila kau ada,aku tak berlajar. berlajar untuk susah tak apa kan ? jangn berlajar menyusah kan orang lain ! orang tak suka cara kau tu. even kau pernah tanya apa salah kau sampai kau nampak mak aku sekarang dah layan kau lain. FIKIR !

No comments:

Post a Comment