Blogger Templates

30 Nov 2011

KEM PLKN TASIK CHINI RESORT, CHINI, PAHANG

haa tajuk dia best kan ? PLKN ? wah percaya tak Jannah lembik ni boleh dapat ? memang tak ! oke firstly memang excited kan ? tapi woaa jauh la. PAHANG !! #bak selimut !!! ta pepasal selimut jadi mangsa. hampa ni,, ta reti na share kt korg bendalah ni. Jannah memang blur,, akui sangat ! yang penting ini sudah pasti. sudah pasti aku tak dapat joint sedara-mara kat selangor. wulaweh nak perrrrrrgi selangor. nanti mereka tunjuk gambar je,, sob sob :(

kfine. tahu tak 1 januari kene daftar dah ? that means aku kene pg tasik kluang 1 jan,, naik bas kat situ. jumpa orang yang tak dikenali. akak nak mak hantar jugak tapi mak kene tolong mak itam masak. mak kene tengok sebab akak dapat jauh sangat dari kluang ! JAUH ! kalau dah tak ada rezeki,terpaksa faham k Jannah ? humm byebye korang semua :( especially to YOU. oke kau jaga diri baik-2 tau ! kalau aku ada masa,aku datang tempat kau,kita meet. aku nak kau jaga diri ! aku risau gila lepas kau cita semua sampai aku sebak masa jawab paper biO. sebakk sangat ! tapi pagi tu aku rasa tenang. yess tenang. hmm kau jangan buat keje berat,kau jangan buat keje sampai lemah,kau jangan fikir masalah kau sampai kau sakit. aku buat search pasal benda tu. yee aku sedih baca semua tu !! aku tak sangup if kau betol-2 jadi mcm tu,, saat ni aku nak kau bahagia. dia pon berjaya buat kau bahagia. alhamdulilah ! oke aku akui aku harap sangat kita ta putus persahabatan. aku hope gila ! aku tanak benda sama berulang,, if kita ada masalah,selisih faham aku nak kita bincang. kfine aku tanak kau sedih,, aku tanak mata kau bengkak la mhokk ! hmm..

ingat an dapat kat johor. tapi pahang,, tempat atok tua tu. atokk tua tu ha nak sangat gelak-2 an aku. ingat aku ni barang mainan apa ? siap doa kan aku lagi. tembakk pluru air baru tauk ! bengbeng ! tapayah keanakkan sangat. nak masuk PLKN da pon. da habis spm da pon. huhh memang aku keanakkan. that why bila aku balik kampung,orang tanya aku form berapa. ''ha form 5 ? tipu lah,, akak Jannah mcm budak-2 lagi. tak nampak mcm nak habis sekolah pon'' - dia kata aku budak-2 bukan muka muda. kene faham. haha. terima kasih shasha ! sempat wish akak masa trial an even akak dh balik kluang. oo aku stay kluang ey ? terbagitahu. alhamdulilahh...skrg aku dah selesai 9 subjek kat dewan periksa. susah atau senang telah aku tempuhi. kau dah ? berlajar la rajin-2 ye batch bawah aku. 

ni kot rupa tempat yang akan aku pergi bulan depan. wuhuuu >,<
tayah la excited sangat JANNAH !!!

No comments:

Post a Comment