Blogger Templates

17 Dec 2011

BERSAHABAT BIAR SAMPAI AKHIRAT


lemah. lemah sangat. terasa mcm time aku kehilangan seseorang dulu tu. tangan aku sejuk,hati aku pasrah. aku moody. minta maaf sgt dkt awak. sy dah ckp bnyk kali jgn buat sy mcm kekasih ! sy ta suka ! :'( awak fhm kan? hati sy bukan milik sesiapa dan tak patut ada seseorang kongkong tindak tanduk aku. sesiapa ajela. kawan ke,orang yg aku tak kenal ke. except family aku. entah kenapa kan ? aku layan kau elok,kita kawan. aku caring pasal kau. tapi aku tengok kau mcm nak mempermainkan aku. kenapa hidup aku selalu dipermainkan ? kalau betul aku dianiaya,aku akan buang semua dan aku akan doakan yang terbaik ! cikgu Sapura kata "doa orang yang teraniaya dimakbul kan Tuhan,tak ada azab".

hati ini meronta !!!!!

tapela,hidup memang selalu mcm ni. aku bersabar dan tengok sejauh mana kau bertahan dgn permainan kau tu. hidup suatu permainan ke ? kemusnahan selalu terjadi :'(

aku tak larat. ohh tak boleh ! kawal diri,kawal perasaan ! jgn mudah berputus asa ! sokeyy ! aku kan nak pergi jauh :D boleh lah aku tenang kan diri kat sana. jumpa kekawan baru. but act,kawan baru tak sama dgn persahabatan yang telah lama kita bina.


SITI HALIMAH BINTI MOHD YASSIN
i miss you so much !
Jannah minta maaf Ima :'( 
Jannah minta maaf sbb dah terlampau lama mengasingkan diri :'(
Ima kat BP tp Jannah still kt sini. bila kita nak jumpa ? tak lama lagi Jannah nak gi pahang. kalau Jannah ditakdirkan pergi utk selama-2nyr, Ima kene halal kan segala yg telah kita kongsi. suka duka,pengalaman, atw ap-2 je ! lagi-2 Ima masak kan tom yam utk Jannah kan ? 

hishh tadela ! cm ribut sgt nak g pahang. padahal sekejap je,, bukan nyr tak balik kluang pon.

dan tak lupa juga sahabat Jannah sejak sekolah rendah. kita rapat kan ? sampai kita buat group sendiri. FMT means Fight Make Trouble. lebiu !!

NUR SYAFIQAH BINTI HARIS
NORAIN BINTI OMAR
NURUL NADIA BINTI MAJID
NURUL JANNAH BINTI ABU BAKAR

saya sayang awak semua ! semua la ! semua yang ada dlm life Jannah ! dan mohon maaf bila Jannah luka kan hati awak-2 yg tersayang. 

No comments:

Post a Comment